
پرکردن فرم نظرسنجی (موضوع:خوراکی های سالم ناسالم)


درست کردن ماشین اعداد توسط پسر گلمان

درس هدیه ها با خاطرات کودکی بچه ها

ساخت الگوی مثلثی ومربعی توسط دانش آموزان

آموزش ماشین اعداد

درس امروز ریاضی ما با یک بازی شروع شد.بچه ها با در دست داشتن کارت های اعداد یک رقمي و دورقمی و با عبور کردن از پشت ماشینی که اعداد ما را جمع یا منها میکرد و عدد جدیدی را بدست می آورد. با ورودی و خروجي ماشین اعداد و عمل جمع کردن یا منها کردن آن آشنا شدند.
آموزش کلمات جمع

پسرهاي گلم امروز به صورت گروه گروه کلماتی را در اختیار داشتند پس از مشورت کردن با هم مشخص کردند چه کلماتی نشانه جمع را دارند و کلمات جمع را با قرار دادن زیر نشانه خودش (ات ۰ان۰ها)از بقیه کلمات جدا کرده و روی تابلو چسباندند.
تغذیه ی سالم
یكی از وعده های غذایی مهم كه كمتر به آن اهمیت داده میشود صبحانه است درصورتی كه لازم است برای تهیه صبحانه مناسب، با تدبیر اقدام شود.
پانتومیم بازی کردن بچه ها (فارسی)

زنگ علوم

در درس علوم دانش آموزان روش پزوهش کردن و جمع آوری اطلاعات را یاد گرفتند.و با پرسشنامه هایی که در اختیار داشتند.کار تحقیق خود را شروع کردند.امروز در زنگ علوم آقای درستکار ما را همراهی کردند و در مورد مناسب ترین مواد غذایی و مناسب ترین صبحانه و میان وعده بچه ها را راهنمایی کردند.
ممنون از حضور گرم شما که همواره دلگرمی همه ما و دانش آموزان است.
شمارش چند تا چند تا با استفاده از چینه

ما با کمک چینه ها توانستیم درس شمارش چند تا چند تا را فرا بگیریم.و پسرهاي خوبم به کمک چینه هاشان چند تا چندتا شمارش کردند.
تحقیق و پر کردن پرسشنامه توسط دانش آموزان برای یادگیری فصل اول علوم

مشاهده پاورپوینت عاشورای دانش اموزان

آسان ترین راه آشنایی ، یک سلام است ، ولی گرم و صمیمی .
- آسان ترین راه قدردانی،یک تشکر ساده است،ولی خالص و صمیمانه
- آسان ترین راه عذر خواهی ، عدم تکرار اشتباه قبلی است .
- آسان ترین راه ابراز عشق ، به زبان آوردن آن است .
- آسان ترین راه رسیدن به هدف ، خط مستقیم است .
آسان ترین راه جلب محبت ، آن است که تو نیز متقابلا عشق بورزی و محبت کنی .
ساختن ساختمان 10 طبقه 4 واحدی برای حل مساله

پرورش تفکر خلاق کودک با داستان
پرورش تفکر خلاق کودک با داستان
در اینجا به طور مختصر به برخی نکات ضروریتر که لازم است در داستان فکری مورد توجه قرار گیرند، اشاره میکنیم:
ـ داستان، روان و متناسب با سن کودک باشد.
ـ از موضوعات مورد علاقة کودکان استفاده شود.
ـ تفکر و تخیل کودک را برانگیزاند.
- مفاهیم در داستان به شیوهای به کار گرفته شود که کودکان در تجربة روزانة خود آنرا به کار برند.
ـ شخصیتهای داستان به گونهای طراحی شوند که کودک بتواند با آنها همانندسازی کند.
ـ داستان با فرهنگ ما مأنوس باشد و کودک به راحتی در فضای آن قرار گیرد.
ـ در داستان از دادن پیام مستقیم خودداری شود و به عبارت دیگر با قصد نصیحت نوشته نشود.
ـ موضوع داستان بحثانگیز باشد و کودکان را به گفتگوهای عمیق فلسفی تشویق کند.
ـ داستان سوال برانگیز باشد و فرایند قضاوت و داوری را به طور غیر مستقیم به کودک بیاموزد.
ـ نتیجه گیری داستان به عهدة کودک گذاشته شود.
ـ هر عمل و حادثهای علت منطقی داشته باشد که برای کودکان قابل فهم باشد؛ البته لازم نیست علت حادثه حتماً در داستان قید گردد.
ـ اسم داستان جذاب بوده و طرح داستان را فاش نکند.
ـ در صورت سریالی بودن داستانها، متن آن از آسان به سخت سوق داده شود.
توجه به این نکته ضروریست که پس از طرح داستان، در ذهن بچهها سوالات زیادی ایجاد میشود که مربی باید با درایت این پرسشها را به سمت و سویی سوق دهد که آنان به بهترین صورت ممکن به مفهوم یا مفاهیم مورد نظر داستان دقت پیدا کنند. البته اینکه تصور کنیم حتماً کودکان به نتیجهای که در ذهن داریم، برسند مورد نظر نیست بلکه فرایند بحث کردن، دلیل آوردن و پذیرفتن دلایل منطقی و درست بیشتر مدنظر است